۰۷
آذر

استفاده از آیینه کاری کلاسیک در دکوراسیون داخلی

شیشه و آینه دو متریالی هستند که می توانند به دکوراسیون داخلی خانه ها درخشش و جذابیت بی حد و وصفی ببخشد. حضور هر کدام از آن ها می تواند چشم ها و توجهات را به خود جلب کند، خلاصه آن که این دو متریال چه با هم چه به صورت جدا قدرت آن را دارند که در دکوراسیون داخلی خانه تان غوغا به پا کنند. آیینه‌ها در دنیای جدید دکوراسیون و طراحی داخلی از کارکرد اولیه خود که تنها به عنوان تزئینات به کار برده میشدند فراتر رفته‌اند و به عنوان یک راه حل کلیدی و ساده برای بالا بردن نور و روشنایی و بزرگتر نشان دادن منزل استفاده میشوند. 

اگر منزل شما شومینه دارد ، آیینه کاری مدرن بالای شومینه شاید مرسوم ترین قسمتی در نشیمن باشد که آن را برای قرار دادن آیینه انتخاب میکنند. درست هم هست چرا که شومینه نقطه کانونی نشیمن محسوب میشود و آیینه در این قسمت به قوی‌تر کردن این نقطه عطف کمک خواهد کرد. میتوانید یک آیینه بزرگ ساده بالای شومینه قرار دهید.

و یا اینکار را نه با یک آیینه بلکه با تعدادی آیینه کوچکتر و گرد انجام دهید.

ورودی یکی از بخش‌هایی است که آیینه در آن علاوه بر جنبه زیبایی و دکورایتو کاربردی نیز خواهد بود و به نحوی الزامی است. ورودی مواجهه‌ی اول هر شخص با منزل شما است پس باید به اهمیت این فضا توجه کنید. این کار را با انتخاب یک آیینه و کنسول زیبا متناسب با سبک دکوراسیون کلی و ابعاد ورودی انجام دهید.

نصب آیینه همچون یک تابلو نقاشی. در خانه‌ای با طراحی مدرن یک آیینه میتواند نقشی را که یک اثر نقاشی میتواند داشته باشد ایفا کند.

حتما یک آیینه قدی در اتاق خواب خود داشته باشید. شما لازم دارید پیش از خارج شدن از منزل ظاهر خود را در آیینه ببینید!

در این اتاق خواب دیوار پشت تخت خواب به قسمت‌های لوزی تقسیم شده که تکه‌هایی از آن آیینه است. ایده‌های فراوانی برای اجرای یک دیوار با آیینه وجود دارد.

استفاده از آینه در دکوراسیون منزل همیشه هویت و شخصیتی متفاوت به خانه می دهد و در هر فضایی که به کار برده شود، به عنوان عنصر شاخص توجه را به خود جلب می کند. استفاده از شیوه های جدیدی از آینه کاری در فضای داخلی می تواند به گونه ای باشد که با سبک دکوراسیون منزل شما هماهنگ بوده و به ویژگی های برجسته و خاص آنها نیز بیافزاید.